Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Soffan - 9 oktober 2013 20:01

På fötter igen, utan snytpapper, men arg och stött. Men bortsett från det, mår jag bra. Vet nu att jag min vänstra arm lider av tennisarmbåge, vilket får ses som en prestation eftersom det enda jag gjort är att ta emot skäll, i telefon... många gånger, jag vet oxå att jag blir vräkt från mitt fina rum på kontoret, jag vet att jag inte vet vad jag ska jobba med framöver och jag har fipplat bort nått budgetpapper från hsb. Ligger alltså på topp, alla kategorier. Det har varit en lång rätt usel dag och det enda jag faktiskt längtar efter just nu är att gå o sova.


Var föresten på jobbet igår oxå, lite blek, men i alla fall där, och det var ungefär samma lika dag då oxå... ingen höjdardag, men ändå en smula bättre än idag. Så nu bara måste det blir bättre, menar det är ju ändå torsdag i morron och torsdagar ställs det ju vissa krav på, tex så ska det ätas pannkaka och så är det ju bara en tidig morgon kvar att stiga upp på tills det är dags för helgledighet. Och då ska det "fnulas" till en present till bästa dotterns födelsedag. Vill ju vara förberedd...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards