Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Urk

Av Soffan - 18 oktober 2013 22:03

Vet att man inte ska jobba en fredagskväll... men nu är det gjort och jag känner mig rätt illa till mods. Har inte egentligen gjort fel, men tagit ett beslut, som naturligtvis inte fallit i god jord. Har typ fått skäll.. eller det är i alla fall så jag ska ta det. Det jag inte fattar bara är varför man inte kan ta det direkt, utan att skället ska passera hela världen och några stjärnsystem till innan det dimper ner i mailen och man kan förklara sig, kanske. Men, men, True Blood i kväll och fullmåne, tror jag, och en tjatig hund, det sista är jag säker på. Armen gör inte lika ont längre heller, men ska väl smörja inatt igen. Kanske sover jag en hel natt utan att drömma mardrömmar om akupunktur och sprattlande fingrar. Muntergök är troligen mitt lämpligaste mellannamn just nu...

Av Soffan - 18 oktober 2013 18:27

Det är inte alla dagar man går hem som kursetta inte... idag får jag dessutom vara jäkligt glad om inte någon kollega var med på bussen hem. Jag glömde stiga av. Föll så att säga på egen trafikomläggning, i hemkommunen. Kan se rubriken på intranätet framför mig; Soffan har gjort det igen - än en gång har hon misslyckats som kollektivtrafikresenär. Själv är jag just nu mest glad att jag hann se det i tid dvs innan jag hamnade i Avesta. Men - boken är bra eller inte bara bra - den är jättespännande. Spännande var det föresten att få akupunktur oxå, med ström. Gjorde ont och fingrarna krampade, men det skulle visst vara så. Tanken är ju iaf att det ska bli bättre. Har dessutom snygga blåmärken på armen... och kanske jag gör om det nästa vecka, men bara kanske.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards