Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av Soffan - 11 oktober 2013 20:10

Ibland har man tur. Kom plötsligt ihåg på vägen hem att det händer ibland att man besiktigar bilen, typ nån gång om året och att det borde var nu, eller för någon vecka sen eller två... men inte då, snacka om att ha koll... det var ju flera veckor kvar... eller en i all fall. Så inget körförbud på bilen, än. TurTure har fått en kompis... Annars vet jag inte om jag har nån tur... Vinner inga miljoner, men vart nu inbjuden till grannen för att kolla på fotboll... Kanske jag ändå ska hasa över dit i fredagsfinkostymen; grå mysbrallor och vind Canadatröja...


Valde nya möbler till nya kontorsrummet igår oxå. Känns udda att blir sambo... men eftersom kollegan H får ta med sig sin cykel så hoppas jag att mina pelargoner får följa med mig och geten och tidtabellssamlingen. Lovar att tråkningarna haglar om dagarna. Suck...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards