Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Soffan - 12 oktober 2011 16:37

Det är soffläge som gäller idag - var inte välkommen på kontoret... Snorig och ont i halsen men febern är inte tillräckligt hög, utan jag orkar definitivt gnälla. Surar fortfarande lite över besiktningstiden men ännu tristare är att jag missar barnbarnshämtningen idag och kvällens pyssel me "damerna". Just ja, grannar borde inte få borra hur de vill i väggarna heller. Huvet kommer troligen att spricka om de borrar ett enda hål till under kvällen. Låter så jäkla illa... och dessutom jag hör inte pratboken som jag lyssnar/vilar/sover mig igenom. Som tur är har grannen K levererat x antal kexchoklad och tjockismjölk, så nu klarar jag mig... vilket då påminner mig om att borde höra mig för hur det går i skogen, me snuvor, gips, hönor och små vovvar.

Av Soffan - 12 oktober 2011 08:59

Hm, bäste bilprovning... förlåt, glömde visst av er idag. Men lovar att komma ihåg nästa tid. Eller i alla fall att göra mitt bästa för att minnas. Suck...Blir dyrt att hålla på så här.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards