Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Soffan - 20 oktober 2011 20:07

Tällberg va toppen men jag skuttar inte omkring i min fina klänning fortfarande, om nu nån trodde det. Även om jag gärna skulle vilja... Sällan hastiga köp blir så bra, men "dom" är van med mina "sista sekunden" köp och vet oftast vad jag kan tänka mig att köpa. Alltså; ännu en fördel med att bo i liten stad, personalen i klädbutiken kan din klädsmak och storlek... och ekonomi. Sen kan jag i och för sig räkna upp mängder med skäl till varför man inte ska bo i en liten stad, men de spar jag på. Festen i Tällberg var som jag inledde toppenskoj, maten var bäst och underhållningen... va väldigt Dalarna... tack vare Svenne Rubins. Sen vette tusan var resten av veckan tog vägen, men de dyker nog upp ett och annat att vara tacksam över bara jag får fundera ett tag. För jag har ju inte bara jobbat hela tiden...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards