Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Soffan - 14 oktober 2011 22:03

Har varit en konstig dag idag. För första gången har jag inte kalasat med lilla M på hennes födelsedag. Planen är dock att ta igen det ordentligt, en annan dag, snart. Och det finns hopp... Vet inte om det är för tidigt att uttala sig.. men jag verkar genomgå nån form av metamorfos... kanske kan de bli både kalas och fest i morron, ändå.

Såg nått ruggigt och jäkligt skoj på tv idag. Gordon Ramsay fångade lunnefåglar på Island, tror jag...vilket var mycket upprörande... men den han fånga nöp honom blodig i näsan... Nu var det i och för sig inte bara jakt för nöjes skull, dom åt i alla fall fåglarna... men... så kan de gå...

Av Soffan - 14 oktober 2011 12:43

Som mamma till ett födelsedagsbarn kan jag inte låta bli att undra; var är uppvaktningen och var är tårtan? Lite uppskattning för insatsen -87 borde man väl ändå få... haha. Nä då, bara skoja. Stort grattis till världens bästa dotter som fyller år idag. Firar lite hemma trots att jag är satt i "karantän", eller firar och firar... panodil och bisolvon är kanske inte förstahandsvalet, men just idag är det rätt välsmakande... fast naturligtvis inte som tårta. Hm... undrar om jag ändå inte ska besöka skafferiet och se om de kan tillhandahålla någon godsak?

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards