Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Soffan - 29 oktober 2011 19:07

Hur vackert det nu än är med rönnar så är dom ändå mest bara till besvär. Fönstertvätten i tisdags morse är bara att göra om. För har man rönnar så har man många små läskiga bajsande fåglar oxå. Irriterande men ett faktum. Om lusten hade funnit idag skulle jag tvättat om dem idag, men lusten fanns inte. Hade istället lust att fara på namnsdagskalas och gratta tre Violor på en o samma gång. Stora paketet jag bar med mig från fikavilan i torsdags vart tillstort nöje. Den yngsta av Violorna strålade och tossade nästan ur innan dockvagnen var monterad och redo för lek. Och de var tur hon vart glad över paketet, tack och lov, för fikat va uselt. Inte idag, utan i torsdags. Har hakat upp mig lite på det... Men kan villigt erkänna att det egentligen inte gör så mycket i och med att jag faktiskt fikade på tre olika ställen den dag; supergott på konferensen, uselt på NK och helt dugligt på tåget...

Eftersom det är lördag idag så har jag en påse lördagsgodis som väntar, men innan dess ska det presteras. Har ett akvarium att tömma, grus att tvätta och bära ner i källaren, fiskar att mata och bok att läsa... och just ja, en hel lägenhet att städa...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards