Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Soffan - 8 december 2009 21:28

Skulle ju bara ta lite rast och dricka en kopp te… och så hällde jag tevatten på foten… om jag ska hålla på så här så är jag absolut tvungen att alltid ha ägg hemma. Det svalkar och lindrar när man bränner sig… Men just nu är jag lite stukad av annat… dottern undrade just om jag skrivit upp vad hon önskar sig… åh… nä, de hade jag ju inte gjort… Då kallade hon mig klant och sa nått om att jag inte ens skulle våga fråga igen vad hon önska sig. Tror inte hon fattat att jag bara frågar för att tomten ska få klart för sig vad som står på önskelistan…  

Av Soffan - 8 december 2009 20:08

Dottern lurade mig att städa under tidspress, innan navy cis började… hann springa som en tok i en kvart. Men hann inte riktigt klart med dammsugaren. Nu blir det till att rusa vidare i reklamen… vill bli klar idag. Gärna innan grannarna blir purken av ljudet…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards