Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Soffan - 28 december 2009 22:12

Latmasken fick ge vika för snöskottning nu på kvällen vilket innebär att jag med största sannolikhet kommer att ha vissa muskelsmärtor att dras med i morron. Får hoppas att snöskottning räknas som en god handling så jag hamnar på plussidan i föreningslivet igen. Testade ju med att baka förra året, får väl ta till det igen om det inte funkar med att flytta snö… Åh kom just på… det var ju andra gången idag jag skottade snö… Kommer definitivt att vara ömklig i morron…  

Av Soffan - 28 december 2009 17:17

Undrar om vår snöskottarman har gått i barndom, eller hur det nu är man brukar uttrycka det? Nog för att det är mycket med snö… troligen mer är på länge… men… snälla… bygg inte snöberg så jag måste pulsa och klättra för att sen hoppa genom snön för att ta mig till bilen. Jag känner mig lite för gammal för det, i alla fall på morron. Ogillar starkt snö i skorna och blöta strumpor… och skulle jag sen ramla… ja, då går jag hem och lägger mig i soffan och surar tills kläderna torkar.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards