Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Soffan - 19 december 2009 23:35

Har inte varit så lyckosam under hösten. Har gjort fyra, eller egentligen fem, försök att vinna olika tavlor och floppat i tre, troligen fyra, försök nu. Man skulle kunna tro eller misstänka att jag borde lägga ner mina tappra försök att vinna och istället köpa det jag vill ha.

Så får det bli… men nu har jag annat att fundera över. Fick ett stort paket av kollegorna och några ledtrådar som fått mig att gissa på allt mellan himmel o jord…

Av Soffan - 19 december 2009 19:47

Kreativiteten sprudlar i minusgrader… dvs. det är för kallt för att göra något utomhus. Så idag har det grundmålats stolar… och två par mysbrallor, en stickad tröja och en hund. Egentligen var det bara stolarna som skulle bli vit... Men vi kanske klarar det bättre nästa gång… utan svansviftande hund.

Av Soffan - 19 december 2009 09:16

Har nog upplevt mitt livs kortaste natt i natt… jag stängde av tv… de minns jag för dosan paja så jag var tvungen att resa på mig. Sen sträckte jag på mig, fick en nos i ögat och det var morgon och dags för morronpromenad i 20 minus och frukost. Känner mig lite lurad. Ska nätterna gå så här snabbt – då hinner jag ju inte bli utvilad…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards