Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Soffan - 23 december 2009 22:12

Sitter i soffan och myser med en kopp te och svär lite över att det blir kass bild på tv emellanåt. Glömde köpa julgodis så det fick bli russinmacka med röd ost i stället. Granen klädde jag ju igår men nu ligger det några paket under den oxå. Himla trivsamt alltså… Sen kan jag bara konstatera att oavsett hur många gånger jag än har sett Sagan om ringen… så ser jag alltid nya saker. Nu är det ju så att jag borde se den tecknade versionen som jag fick i julklapp idag av lilla M… men den ska jag spara lite på…

Av Soffan - 23 december 2009 12:18

Vilken fantastisk dag det är idag… dagen före dopparedagen... jag har hunnit besöka den lokala matbutiken, dvs mitt skafferi/kylskåp, tre gånger redan innan frukosten var avslutad. Julklapparna levereras inslagna vid dörren och det enda som fattas mig är julgodis… Det är stressigt inför jul… eller kanske är det som man gör det…

 

Ett litet tillägg... jag har ju lite svårt att stressa... får lixom inte riktigt upp farten. Har det med andra ord rätt lugnt och skönt med mina paketsnören som ska krusas... Vill jag se och uppleva stress... då kollar jag bara ut genom fönstret...

 

 

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards