Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 31 december 2009

Av Soffan - 31 december 2009 22:16

Sitter och funderar på om det skulle lämpa sig med någon form av sammanfattning för att göra ett avslut för 2009… men jag hoppar över det. Bättre att leva här och nu och se framåt… och så har jag ju fått fina blommor idag…  

Kan däremot berätta att det fortfarande snöar och att snö är något som kan förarga… de har jag fått lära mig idag. Men lilla vovven gillar snö och vi har just varit ute och hoppat omkring och plumsat i drivorna. Han ser överlycklig ut och jag får snö i skorna… men huvudsaken är att han inte tycker det är läskigt att vara ute när raketerna smäller och lyser upp himlen. För smäller och dundrar – de gör det - och är det sista dagen på året så är det…

Av Soffan - 31 december 2009 12:49

Human temperatur ute idag på årets sista dag… snöar gör det oxå… snart dags för en promenad. Måste lufta hjärnan efter att ha tillbringat hela morgonen i sällskap med en skitjobbigt sydstatstjej… Borta med vinden är en lång lång film och … snart slut. Typ nu...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards