Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 25 december 2009

Av Soffan - 25 december 2009 21:15

Om man inte kan komma på en enda sak att vara tacksam över idag så kan man i alla fall vara glad att man inte befinner sig på en båt eller måste skotta snö. Eller det kanske bara är här som det tokblåser och snöar? Troligen inte… Hur som helst så lämnade jag tillfälligt soffan och körde nära nog fast med lilla bilen mitt på vägen bara för att det snöar och blåser till drivor. Himla svårt att se om det är väg eller åker… när man bara ser snö. Så nu får det bli soffan och tv för hela slanten…

Attans, nu glömde jag ju att jag skulle titta på Stenhuggaren… fastna ju i Narnia.

Av Soffan - 25 december 2009 11:38

Tveklöst en trivsam julafton. Jag är nog redo att lämna soffan om någon vecka igen… har lite att stå i nu. En och annan bok som ska läsas och en och annan film att se… Sen måste jag erkänna en sak också… jag klarade inte av att komma med någon vettig gissning rörande julklappen från kollegorna… och det var sant som de sa; Jag hade aldrig kunnat gissa. Dom e i alla fall rädd om mig (och min bil)… och de är gott att veta. Ska tacka A, B, C och S ordentligt nästa år…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards