Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Soffan - 20 december 2009 21:02

Att gå på 4-års kalas måste ju vara ett av de ”bättre” sätten att inleda en långledighet… Risken att drabbas av någon åkomma som leder till sängläge är ju aldrig större än i småknoddars närhet… Men varför fega… kalas är ju alltid kalas… och bygga ihop en liten Playmobilpiratö är ju alltid lika skoj.

Jag har ju också ett paket att öppna… när jag tror att jag kan gissa vad som finns i det. ”Ledstjärnan med tillhörande problem…” de var ju inte en stjärnförsedd bil i alla fall och inte en julkrubba… vad nu den skulle kunna skapa för problem… nu funderar jag på en.. hm… undrar om det kan vara en väggklocka.. den kan ju leda mig i tid till jobbet ungefär lika tidigt som när stjärnorna fortfarande är uppe… suck… Ska nog sluta glo på paketet och titta lite på tv i stället…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards