Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Soffan - 3 december 2008 18:04

Har fått en lägesrapport från kontoret. Min nya dator är på gång att levereras. Jag fick backa på rosa och söt… hehe… men den är fortfarande liten. Mycket liten… Gillar vår teknikavdelning.. dom förstår verkligen sig på en kvinnas behov… eller inte. De kvittar så länge jag nästan får de jag ber om. För det är bäst att inte välja allt själv utan att överlåta det åt någon annan… t.ex teknikavdelningen… om det blir något fel. Jag hoppas i alla fall att jag kommer att bli nöjd med min HP Compaq 2133… Väger lätt gör den också… Kommer dock att bli lite rörigt att hålla ordning på mina datorer nu. Vilket väl får klassas som ett extremt i-landsproblem. Dags att återgå till förkylningssysselsättningen… kolla film. Eller nu är det Supernatural som upptar min tid… och det är väl snarare en tv-serie… strunt samma. Underhållande i alla fall…

Av Soffan - 3 december 2008 13:00

Är så uttråkad. Är inte i fas med snuvan. Hade iskallt räknat med ett tillfrisknande till idag… hade inte räknat med att jag skulle vakna med öronvärk under natten för att om möjligt snora och hosta ännu värre idag på morron än igår… Alltså… vi är inte riktigt i fas… Fick därför ägna morgonen åt att avboka möten skriva om dagordningar till kommande möten. Samt emotta klagomål via sms…. haha… Bra att folk utvecklar sig när det gäller att komma i kontakt med mig. De gillar jag… Så här ligger jag nu i min soffa… under en filt och ska strax kolla på film. En granne uppmärksammade min situation igår och kom över med halstabletter, godis, frukostmat och massor med filmer dvs. allt en sjukling kan önska…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards