Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 7 december 2008

Av Soffan - 7 december 2008 12:15

Blir darrig och blek bara jag tänker på vad jag lovade igår. Framförhållning och planera… tycker ju om att ta dagen som den kommer. Inga planer, inga förväntningar… inga besvikelser… men heller ingen semester nu i vinter. Men jag har inte tid att fundera på gårdagens löfte just nu. Har besök av en svart snabbspringande ung herre. vovven o paddanHan har just ”dödat” en mjukisgiraff och leker nu mycket brutalt med en liten tygsköldpadda. Jag får vara med och leka betydligt mer än jag har lust till. Han leker dessutom troligen mer för min skull än sin egen… men.. Hur kan en 4 kilos liten vovve ensam flytta en stor tung vardagsrumsmatta? Jo, genom att springa fortare än fort och tvärstanna på mattan som snyggt glider iväg på nya parketten och nära på vickar omkull min blompedestal...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards