Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 17 december 2008

Av Soffan - 17 december 2008 21:30

Kommer inte ut på internet... Har kört mitt eget nätverk så länge att jag glömt allt vad lösenord är. Kommer liksom inte riktigt in i det med nya datorn. Även om det inte är jättesäkert så är det i alla fall idiotsäkert för mig. Så här sitter jag nu med min nya lilla dator utan kontakt med yttre världen. Lite ironiskt skulle man kunna säga. Känns som om jag måste ta tag i det här, snarast. Eller om jag ska övertyga nätverksbyggaren om att det är grava brister i underhållet… Eller riva ur någon lämplig sladd på någon av alla dosor o sitta på en pinnstol i hallen istället för i min goa soffa. Eller bara acceptera det idag och skriva klart inlägget på gamla datorn och gå och sova. Lite snopet är det i alla fall…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards