Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 9 december 2008

Av Soffan - 9 december 2008 21:57

Äntligen ha min nya lilla dator kommit… HP Compaq 2133 Mini-Note PC… Hoppas vi kommer att trivas tillsammans. Eller jag är säker på att vi kommer att få de bra tillsammans. Den har ännu inte flyttat hem till mig men i morron kanske. Och bara så ni vet… jag kommer aldrig att acceptera påhoppen om att jag är en smula prylgalen.. gillar ju bara nya grejer… fina små datorer allra helst…

Efter jobbet traskade dottern och jag omkring på det lokala köpcentret. Många butiker och många våningar. Rulltrappan användes flitigt. Än for vi upp än for vi ner… Vi lyckades faktiskt med konststycket att köpa några julklappar också. Nyttiga och önskade klappar. Men det är faktiskt himla svårt köpa de där planerade vettiga grejerna fastän man vet vad man har bestämt och vad som finns på önskelistorna. Utbudet är så stort att man hela tiden låter sig förvillas och lockas till att hitta nya helt andra saker… eller ännu hellre köpa både och men det är väl de som är meningen… Undrar dock över hur många som uppmärksammat uppmaningen om att handla svenskt nu till jul?

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards