Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 8 december 2008

Av Soffan - 8 december 2008 19:41

Mjukstartade på jobbet i dag med en nyttig sovmorgon, ungefär som de flesta dagar under året. Men idag kändes den extra nyttig och behövlig. Nära en veckas frånvaro innebär mängder med mejl och intalade meddelanden. Många som har synpunkter på hur jag utför mitt arbete. Hade ju inte direkt planerat min snuvfrånvaro så de var bedrövligt stökigt på hela skrivbordet. Kan inte ens komma ihåg vad jag höll på med så att det kunde bli att se ut så där. Kollegorna var sig lik men höll sig på behörigt avstånd. Tror dom gemensamt gjort någon beräkning av hur långt förkylningsbaciller sprider sig. Dom har inte läst mikrobiologi dom inte… haha… hosthost… Mår som en prinsessa nu i alla fall och det är bra för de är så himla tråkigt att vara hemma i karantän. Näsdroppar och hosttabletter kan göra underverk. Fick dessutom mycket trevligt matfrämmande idag… dottern och jag har kalasat på palt och fläsk med vit sås, en helt klart underskattad maträtt. Åhh... har fått nya tv-kanaler också... kul!

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards