Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 14 december 2008

Av Soffan - 14 december 2008 21:29

Så rörigt det kan bli när man börjar städa och ska göra fint. Har faktiskt inte kommit längre än till att gårdagens inköpta bokhyllor är monterade. Dom står även på plats i rätt rum… men sen tog de stopp. Det där med möblering är nog inte riktigt min grej. Får liksom inte riktigt till det. Även om jag i går hänvisade till en bok som berör ämnet feng shui så har jag inte tagit till mig vad man ska tänkte på vid möblering och så. Har bara kommit till ”sortera och slängafasen”. Får ta det där med möblering vid lämpligt tillfälle….  typ sen. I någon annan bok. Så läget är alltså; ett akvarium mitt på golvet, sängen åt fel håll, alla böcker på golvet och bokhyllorna är tomma. Suck… ska kanske inte titta på tv nu utan snällt gå in och fortsätta dagens projekt så att det går att sova där inne i alla fall….

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards