Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Soffan - 8 november 2011 21:22

Hemma igen med ömma tår och tom plånbok. Men med en massa kassar me nytt som införskaffats i samband med den gemensamma shoppingturen med damerna på kontoret. Jobbar ju egentligen bara med herrar, men de finns damer där, men dom gör annat än mig om dagarna. Fika hann vi oxå med, naturligtvis. Skam vore väl annars. Tänkte inte bara på mig själv heller utan det vart faktiskt en o annan julklapp oxå. Tror "storstadsdamerna" gillade att shoppa loss i liten stad i liten butik... Jag fick i alla fall ett stort tack av "Duvan" för att jag tog med bra kunder dit från andra kommuner... och det är bra att ligga på plus där med tanke på mitt eget sätt att handla. Oftast stormar jag ju in strax innan stängning och ska ha... "allt". Och nästan alltid är det superbråttom oxå... Menar föresten inte att det är fel att kolla på snöskotrar, båtmotorer och motorsågar som jag får göra när jag är på tur med herrarna, men det var roligt det här med.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards