Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Soffan - 10 november 2011 21:18

Fick främmande på kontoret idag, av en päronätande ung dam med mycket "spring i benen". Dom, lilla M och G, kom i lagom "slutafördagentid" och det är himla skönt att få skjuts hem, ända till trappen. Fick även nöjet att hålla G sällskap nån timme innan det var dags för henne att gå och sova. Riktigt pysmys... Skippade föresten hallonkeso ikväll men glömde att kaviarmacka och jordgubbsylt i filen aldrig är en bra kombination. Smakar så illa att jag lovar att göra mitt bästa för att minnas det och att bättra på mina kvällsmatvanor, snart, för sån kvällsmat blir det när orken är slut för dagen.

Eftersom jag är trött så är det bra att jag började på med en ny bok i morse, för då får man gå och lägga sig hur tidigt man vill, även om det för vissa kanske är rätt sent redan nu... och eftersom jag faktiskt äntligen fått fart på en lampa vid sängen så är det precis vad jag ska göra nu. Alltså, dags för kudden och nya boken. Ska även lägga lite tid på att fundera över önskelistan till jul... hm... en väggmonterad sänglampa kanske... och nån bok...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards