Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Soffan - 22 november 2011 17:30

Hittade just några "höstiga" novemberbilder... utan löv...

   

... med frostiga blommor, landbadande Hedemorahönor och så lite kantareller...  


Av Soffan - 22 november 2011 12:52

Ordningen är återställd, jag är tillbaka på kontor och har det underbart tyst, stillsamt och luktfritt. Ett enda stressmoment har "drabbat" mig än så länge idag... tandläkarbesök. Det vill säga, jag har inte varit där, utan bara kommit ungefär precis så långt som jag brukar göra innan jag får till ett besök, så att säga. Jag har bokat om, hade visst glömt att höra av mig sen 2006 på hemmastället och bokat av på det andra stället och ångrat mig igen när jag fattade att min käftis sedan mer än 35 år, på hemmastället, har gått i pension. Tandläkare blir föresten sur om man går till nån annan emellanåt. Men om man vill gå varje år då och dom inte kan erbjuda det? Hm, vart nog lite rörigt det där…

Borde han föresten inte haft en liten avskedsfest, den gamle alltså, för gamla trogna kunder, även om dom är livrädda och bokar om och bokar av var och var annan gång? Nu har jag i alla fall bestämt mig, det ska bli besök i början på december.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards