Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Soffan - 11 november 2011 15:40

Snipp snapp slut, så var arbetsveckan slut och helgen kan ta vid. Blir dock inget slappande i soffan, käkandes praliner, utan det blir till att välja tapeter... Det ringde just från färgaffären och det verkar att tapeterna ska komma upp innan jul, förutsatt att jag valt ut några innan nästa vecka.

Av Soffan - 11 november 2011 09:06

Är trött och sliten nu så här i slutet av veckan. Har egentligen inte gjort något extra utan det bara är så verkar det… och så halkade jag i hallen på lilla vovvens nya favvosovställe. Klarade mig utan värre blessyrer men blev om något ännu tröttare och på dåligt humör och svor på att hädanefter tända lampan när jag är uppe alltför tidigt och yrar på morron. Svor över en massa andra onämnbara saker också… och inte ens frukost avhjälpte tillståndet…

Pigg och redo för en ny dag vart jag nog först i bilen, efter att jag burit tunga stationära datorn ner för trappen och lastat den i bilen, för då spelades Ramones, på radio. Tänk så lätt morronsurhet kan gå över…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards