Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Soffan - 20 november 2011 22:06

Helt otroligt! Har tvättat och donat och sprungit upp o ner i källaren, näst sista vändan hade jag till och med fikafrämmande med mig ner i källaren. Tack för bakelsen föresten, blev så till mig av allt socker att jag glömde tacka... haha. Galet gott va det också...

Men tillbaka till tvätten... glömde ju det viktigaste kvar uppe, det enda jag inte har mycket av, jeans. Surar och kommer att få ha reservjeansen i morron, dom som inte lämpar sig för offentligheten, typ. Tur jag tidigare idag har haft en trivsam tur ut i skogen me lilla vovven. Skulle troligen surat än värre annars... Fikade visst lite då också, viket är näst intill oundvikligt när man själv köper med supergoda nygräddade lussekatter och tar med ut till far. Fotade en del men de va mest bara blött och grått. Hönorna uppskattade dock att ”bada” i rabatterna. Synd bara att hur jag än beter mig så går det inte att få med det bra på bild... Men det gråa ganska trista vädret, det syns utan tvekan... Kanske kommer nån riktigt tråkig grå regning bild här nån dag igen...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards