Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Soffan - 19 november 2011 16:04

Rackans trist att få lov att erkänna att inget av det utlovade hände igår. Det bara en så en där helt vanlig jobbdag, även om jag smet hem tidigare än vanligt. Kanske va det som var felet, jag bröt mot "rutinerna". Annars var de bara så att det var ett superkass horoskop. Som alltid, eller det vet jag i och för sig inte så mycket om, läser dem så sällan... kanske de som är felet istället. Om jag läser samma en massa gånger så måste det ju slå in nån gång. Eller hur?

La i alla fall ner det där med att tro att det skulle hända något extra och for hem till barn och barnbarn istället och fick massor med kramar och hårdhänt kärlek i form av byggbitar på näsan och ett bett i knät. Hann med att kolla lite på tv och bara slappa oxå. Skönt de me..

Men idag är de en dag... och den har varit; hal, kulen och yrslig. Än så länge...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards